ÁSZF / Jogi tudnivalók
Általános szerződési feltételek
A jelen ÁSZF tartalmazza a FitnesShop Webáruház (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:
A Webáruház címe:
www.fitnesshop.hu
A webáruház üzemeltetőjének adatai:
Cégnév: SABIR Bt.
Székhely címe: 2471 Baracska Petőfi u. 9
Cégjegyzékszám: Cg.07-06-779370
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Bíróság Cégbírósága
Statisztikai számjel: CG01-09-945524
fogyasztási cikk (a továbbiakban: Adószám: 22543930-1-41
Bankszámlaszám : 11702005-21456901 OTP
Revolut bankszámla számunk: (IBAN) LT19 3250 0373 5856 2267
(BIC) REVOLT21
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai figyelem a tárhelyszolgáltató nem azonos a FitnessShop.hu-val, ő csak a tárhelyet adja:
3 in 1 Hosting Bt.
Ügyfélszolgálati iroda és levelezési cím: 2310 Szigetszentmiklós, Dévai utca 10/A
hétfőtől-csütörtökig: 8:00-tól 15:00-ig
pénteken: 8:00-tól 13:00-ig
Adószám: 22206118-2-13
Közösségi (EU) adószám: HU22206118
Cégjegyzékszám: 13-06-055290
Statisztikai szám: 22206118-6209-212-13
- vezetékes: +36/21/200-0040 (csak a lent látható időpontokban!)
- fax (csak fax!!!): +36/24/998-626
Telefonos ügyfélszolgálat:
hétfőtől-csütörtökig: 8:00-tól 15:00-ig
pénteken: 8:00-tól 13:00-ig
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-107061/2016
Áruház adatai:
Cím: 1027 Bp. Erőd u. 20.
Telefon: 06-1-611-09-08
E-mail: fitnesshop@fitnesshop.hu
Az általános szerződési feltételek elfogadása
1.
A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó,
ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles
elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő
négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása
esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Webáruház és a
Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF
feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház
szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
A megrendelés lépései:
1.
A termék adatlapján rákattint a „Kosárba” gombra, amikor a termék
belekerül megtekintheti annak tartalmát, ha a „Kosár” ikonra kattint.
2. A vásárlás további folytatásához kattintson a „Vásárlás folytatása” linkre, mellyel visszakerül az iménti termék adatlapjára.
3. Járjon el az 1-es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében.
4.
Amikor minden óhajtott terméket elhelyezett a kosarában kattintson a
„Kosár” ikonra jobboldalt felül, hogy megtekinthesse annak tartalmát. A
kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban
megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával, majd a „Frissítés”
gomb megnyomásával.
5. A kosárban található „Fizetés” gombra
kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában. Amennyiben már
regisztrált és belépett felhasználónk egyből a pénztárba az adatok
ellenőrzéséhez kerül, ellenkező esetben a „Belépés” vagy „Regisztráció”
gombra kell kattintania.
6. A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként
„Pénztár”-ban található „Rendelés Megerősítése” gombra kattintson,
mellyel rendelését elküldi nekünk.
7. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja.
A megrendelés akkor válik élővé ha azt az ügyfélszolgálat e-mailben visszaigazolja.
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 10-tól 18 óráig 72 órán belül történik.
A
megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van
lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után
történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Rendszerünk a
megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található
rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban
elérhetőségeink bármelyikén, illetve nyomon követheti ha belép az
oldalra regisztrációkor megadott adataival.
Át nem vett,
visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díj a megrendelőt
terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő
átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Az adásvételi szerződés létrejötte:
1.
Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a
szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés
jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a
megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül
nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól,
nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe
venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött
szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga
irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A
szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában,
automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő
bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti
vagy kinyomtathatja.
A termék lényeges tulajdonságai
A
termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek
bemutató oldalain. Bár a termékek egy része van készleten a boltban,
minden rendelést külön a vásárlók kérésére gyártatunk le, vagy szerzünk
be, hogy aztán postázzuk azt. A várható várakozási időről egyes
esetekben telefonon, de e-mailben egyébként minden esetben küldünk
tájékoztatást! A tényleges várakozási idő néhány esetben eltérhet az
előre közölttől. Ez adódik a termékek kézműves, illetve kis szériás
jellegéből! Vásárlóink mindaddig lemondhatják a rendelést, amíg az el
nem készült!
Árak
A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát és a földszintig való házhoz szállítás költségeit,
Kiszállítás, személyes átvétel
1.
A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók vagy
mivel kézműves termékekről van szó, ezek jellegéből adódóan a várakozási
idők lehetnek a hétköznapi forgalomban lévő iparcikkeknél jóval
hosszabbak, erről a Vásárlót rendelés beérkezésekor tájékoztatjuk.
2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
3.
A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a
csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a
helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
Lehetséges fizetési módok
1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
2. Banki átutalás (előre utalás)
3.
Bizonyos esetekben pl 15000ft-os értékhatár, kérhetjük a rendelés egy
részének, vagy egészének előre kifizetését banki úton.
Elállási jog
Elállási/Felmondási jog A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet)
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Több termék szolgáltatásakor: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: SABIR Bt. 1027 Bp. Erőd u. 20. email cím: fitnesshop@fitnesshop.hu Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát olyan nem
előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása
alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan
termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére
szabtak!
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Elállási Nyilatkozat minta
Nyilatkozat-minta elálláshoz
Címzett: Fitnesshop Internet Áruház
Cím: 1027 Budapest, Erőd u. 20.
Alulírott/ak
kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási
jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi
szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt
-----------------
Garancia, szavatosság, termékszavatosság
1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a SABIR Bt. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő 6 hónap, de legfeljebb egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a SABIR Bt. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
[Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]
3. Jótállás
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén szerződés alapján a SABIR Bt. jótállásra köteles.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
1. Személyes bejelentésA vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.
2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
Jó böngészést, kellemes vásárlást, áldást békességet minden kedves látogatónknak!